ÚJ TARTALMAK

Szinay Balázs - Párkapcsolati kisszótár 3. rész




1. „Az elején más voltál” – Nem, csak az elején kíváncsi voltál, arra a bizonyos „másra”, aki egyébként valójában vagyok! 

2. „Tegnap sírtam értünk” – Ez most miért olyan érdekes? Én évek óta mindennap sírok lélekben, csak ez nem olyan látványos. Ha pedig rámegy az egészségem, az orvos még másra is foghatja – gondolom ezért nem hat meg annyira. 

3. „Szeretném, ha még egyszer megpróbálnánk” – Kapsz mégegy esélyt arra, hogy azt csináld amit mondok! Én annyira szeretném, te miért nem?

4. „Én mindent megtettem értünk” – Épp csak azt nem, amit kellett volna, úgyhogy valami mégis kimaradt. Valószínű csak azt tetted meg, amit akartál és amiről úgy gondoltad, hogy még érdemes…

5. „Szeretném, ha egy kis időt külön töltenénk” – Át kell gondolnom, hogy megéri-e még valamiért veled lennem, illetve, hogy ki jöhet még szóba!


Szinay Balázs




Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes