ÚJ TARTALMAK

Szinay Balázs - Párkapcsolati kisszótár 2. rész




1. „Valaki mást szeretek” – Most nem értem, hogy ezt miért hangsúlyozod annyira!? Eddig se engem szerettél, hanem azt, aki szeretted volna, hogy legyek. Most találtál valaki mást, akiről azt gondolod, hogy az, aki olyan, mint akiről azt, hiszed, hogy szeretni tudnád, mert eléggé hasonlít az elképzelésedhez. Miért nem ezt mondod?

2. „Ha szeretnéd, elmegyek” – Én aztán biztos, hogy nem. Te viszont annál inkább – gondolom, ezért ajánlod fel folyton!

3. „Ő megért” – Majd rájön, hogy hiába, mivel nem azt szeretnéd, hogy megértsen, hanem, hogy egyetértsen.

4. „Azt akarom, hogy légy boldog” – Látod, még én is! – de nem igaz, hogy neked egyedül semmi nem megy!

5. „Nem azt szeretem benned, hogy szeretsz” – Hanem, hogy szó nélkül tűröd, hogy én nem.


Szinay Balázs


Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes