ÚJ TARTALMAK

Debreczeny György versei - záródísznek jó lesz Ménes Attila Kabát c. harmsziádája nyomán; mielőtt ideérnek - kollázs Puszta Sándor verseiből

záródísznek jó lesz - Ménes Attila Kabát c. harmsziádája nyomán



forgatom a kirakatot
és a villamost
a villamosból jobban lehet
látni a kirakatot
mint a kirakatból a villamost
de örülnek is az utasok

ez a szövegkabát itt rajtam
már megállna a saját villamosán
de ő itt nem tulajdonos
csak engem birtokol
én meg csak nyomom a szöveget
egyszerre harminc gyereknek

már megint elfelejtettem kilukasztani
ezt a radioaktív jegyet
csak forgatom pörgetem
a kirakati villamost
talán karácsonyra megveszem
megveszem majd az isten hidegét is

jó lesz záródísznek a kuka tetejére


mielőtt ideérnek - kollázs Puszta Sándor verseiből




ragyog a végzet
ragyogni kezd a fény akár a por
zuhant trombiták zuhant angyalok
a sötét idő
nem hivatkozik senkire

ifjúságom legdélibb ege
nem leli partjait
boríts be jóakarat
száz fa mögött les száz halál
minden kor s tett megszüli hősét

ezek kárhozottak mind vagy angyalok?
durran az ostor durran a puska
ibolya hull a szélbe
virággá válik minden


mielőtt az ágyúk ideérnek




Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes