ÚJ TARTALMAK

VIHÁNCOS DUÓ: EGYSZERŰ FÉLELEM (KARDOS M. ZSÖTE VERSE)




Szöveg: Kardos M. Zsöte.
Ének: Víg Orsolya.
Zene, gitár: Szinay Balázs.
Készült: A KIVÁLASZTOTT SZEREP című zenés drámához.
Közölte: a tanítványi láncolat irodalmi műhely.
Email: szinba@gmail.com.


Egyszerű félelem                              

Ha te szeretsz engem,
én szeretlek érte,
most beleférhetsz gyors
óraketyegésbe.

Ha ölelni akarsz,
hálás vagyok neked,
maradék időmet
megoszthatom veled.

Rendet raktam belül,
távozásra készen,
földi jóból-rosszból
kivettem a részem.

Ami elmúlt és lesz,
testem tépő satu,
lelkem egész marad,
halhatatlan tanú.

Kezem a kezedbe,
mosolyt adj cserébe,
visszafelé nincs út,
tiedé a vége.

Öltöztess fehérbe,
asszonyod hadd legyek,
félelmem nem titok,
hosszú útra megyek.

A látvány mi elhagy
ring tovább ölelés
hullámzó érzések
végtelen tengerén.




Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes