ÚJ TARTALMAK

Szöllősi Bernadett - Szív-garzon / kötetbemutató!



Szöllősi Bernadett Szív-garzon című kötetének bemutatóját ajánljuk az Olvasó figyelmébe!

A szezrő maga eképp invitálja az érdeklődő közönséget:

Ismét egy kötetlen beszélgetésre invitálok minden irodalomkedvelőt, a Szív-garzon megjelenésének apropóján. 
   Várlak szeretettel, ha szereted a kortárs irodalmat, ha szívesen megismerkednél a műveimmel, ha kezdő íróként kérdésed van, vagy akkor is, ha csak eltöltenél 2 órát egy családias hangulatú rendezvényen. A tavalyihoz hasonlóan lesz harapnivaló és üdítő is, sőt, idén a VIHÁNCOS DUÓ gondoskodik arról, hogy ének és zene is felcsendüljön a bemutatón. Találkozzunk ott! :)

A bemutatóról bővebb információ az esemény facebook oldalán található:


Ízelítőként Szöllősi Bernadett egyik szerzeménye:



Esőre áll

Szívem felett lassan szürkül az ég 
és szemem sarkában langy eső szitál.
És talán sírok is - de tudod, nem azért –
csak kicsit nagy nekem ez a világ.

Kerestem, de nincs benne helyem,
vagy ha van is, sehol nem találtam.
Talán egy eldugott, apró szegleten,
rezgő lécek közt, vagy a szél dalában.

Vagy a két karjában valakinek,
a mellkasán, egész a szíve fölött.
S ha nem valaki – hanem pont a tied –
álom lennék szemhéjad mögött.

Megint esőre áll az élet nekem,
karok helyett csak könnyes sár van.
Ha beborult nálad is az ég, csak keress.
Amíg meg nem találsz – én addig várlak.




Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes