ÚJ TARTALMAK

KÉPZELT HAJÓ: KAMASZGYÁSZ (ORSZÁG BALÁZS VERSE)


Szöveg: Ország Balázs
Ének: Szarka Fatima.
Zene, gitár: Szinay Balázs.
Album: Kettőnk helyett.
Borító: Szinay Balázs
Közölte: a tanítványi láncolat irodalmi műhely.
Email: szinba@gmail.com.


Kamaszgyász

Álom volt a vén világ
A kocsi a sorban meg-megállt.
Tescon innen, belső ajtón túl egy
Ifjú test zihált.
Fájt nézni, fájt gondolni fájt a cipőben
A láb. A szemem nagyon meleg volt, a
Fejemben kis hangyák. A kocsimban álmos-
Álmatlan ültem odébb gurult a város tőle
Megmozgatott a motorja megtanultam újra
Járni tőle.

Otthon lerúgtam, ettem, ittam
Mindent lehetett
Lezuhant a test
És csendes ágyam kényeztetett.

Apám az egyik szobában vacsorára vág.
Egy családi kör érintője vagyok.
Mindennapok morgását szűri az ajtó át,
De én a Hibóriai Korban olvasok.
Az éjszakában kis és nagybetűk
Sehová se ordít a hangszóró.
A tűzvirágok rég hiába nyílnak.
Drága lábam lassan zsibbad el.
A cityn túlról végre megjött a zápor
És mindennél szebben énekel.


Oszdd meg:

Megjegyzés küldése

 
Copyright © 2014 Comitatus folyóirat. Designed by OddThemes